23948sdkhjf
Log ind eller opret for at gemme artikler
Få adgang til alt indhold på RetailNews
Ingen binding eller kortoplysninger krævet
Gælder kun personlig abonnement.
Kontakt os for en virksomhedsløsning.

Kunderne udpeger byggevarebranchens bedste til service og rådgivning

Dugfrisk undersøgelse fra det anerkendte analyseinstitut Millward Brown peger på byggevarekæden XL-BYG.

Igennem efterhånden mange år har én af Danmarks største landsdækkende byggevarekæder, XL-BYG, scoret topkarakter, når det anerkendte analyseinstitut Millward Brown har spurgt danskerne, hvem de mener giver den bedste rådgivning og service i branchen.

Det fortæller kæden i en pressemeddelelse.

I stærk konkurrence med Stark er det oftest XL-BYG, der er løbet af med sejren. Den seneste måling, som netop er offentliggjort, placerer atter XL-BYG på førstepladsen.

- Der tales i øjeblikket meget om den dårlige service, som man generelt får i Danmark, blandt andet i mange butikker. Og på mange måder er jeg enig i den betragtning, at de danske forretninger sagtens kan blive bedre til at yde en god service. Når jeg ser på den placering, som XL-BYG får, kan vi stadig være tilfredse med vores egen indsats på dette område, men der er altid plads til forbedringer, siger markedschef Michael Langberg fra XL-BYG.

XL-BYG er en frivillig kæde med 122 forretninger og en samlet omsætning på ca. 8,5 mia. kr.

BREAKING
{{ article.headline }}
0.109|instance-web04